рефлексія

модуль 10, 11
я обговорила як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
створила план впровадження теми;
створила документ для фасилітації;
визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;
підготувалася та продемонструвала портфоліо.




модуль 9
я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
створила інструменти для підсумкового оцінювання;
внесла зміни в План вивчення теми;
почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.


модуль 8

я обговорила ідеї із залученням учнів до процесу оцінювання;
проаналізувала те, як учні самі проводять оцінювання;
доопрацювала плани оцінювання;
створила форми для підсумкового оцінювання;
переглянула та оцінила приклади учнівсьих робіт;
внесла зміни до Плану вивчення теми;

модуль 7

я створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті та блогу;
внесла зміни до свого Плану вивчення теми;
осмислила те, чого я навчалася за попередні модулі;
дізналася яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання.
модуль 6
я обговорила проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;
модуль 5
я обговорила в парах свою презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів та обговорила в групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
розглянула та обговорила закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; 
створила списки використаних джерел;Розглянуть, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
оцінала Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
переглянула План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;

модуль 3, 4
я з'ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навички мислення вищих рівнів;
сформулювала Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
створила перший варіант плану оцінювання
обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання

рефлексія
модуль 1, 2
я навчилась формулювати власні завдання щодо навчання на тренінгу;
створила папку Портфоліо;
створила персональну сторінку та вікі-сайті програми та власний блог;
систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
розглянувала приклади Портфоліо, шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.
.


Немає коментарів:

Дописати коментар